12.29.2010

یکی‌ به من بگه چه خاکی به سرم بریزم؟!؟!؟!!؟؟

یه اصطلاح خارجکی هست که میگه:
WOW!!!!
آدم گاهی یه چیزایی میبینه، میخونه، میشنوه... که کف می‌کنه!!
تورو خدا یکی‌ به من بگه چه خاکی تو سرم بریزم!
یکی‌ هست عاشقانه دوستش دارم. اونجوری که مادر، دخترشو دوست داره. عاشقانه، بی‌ قیدو شرط.
همیشه به هم میگفتیم که برا هم خیلی‌ عزیز هستیم، برام عزیز بود هنوزم برام عزیزه، میگفت نزدیک ترین دوستشم، می‌گفتم از صمیم قلب دوستش دارم، میگفت فکرشم نمیتونه بکنه یه روز دوستیمون از دست بره، می‌گفتم هر کاری هم بکنه بازم دوستش دارم، حتی وقتی‌ ازدواج کردو یک ماه (شایدم 2 ماه) بعد از ازدواجش بهم خبر داد که “با فلانی‌ عقد کردم”!!!!! نه از علاقم بهش کم شد نه عزیز بودنش کم شد و همچنان عاشقانه دوستش دارم. اما...
اما اون دیگه منو دوست نداره! میگه دورو برم پر از دوستای دیگه هست که اونا رو بهش ترجیح میدم. میگه:
“واقعا متاسفم برای خودم از اینکه دوست چند سالم عوض احترام گذاشتن به عقیده و انتخابم به جای اینکه رابطشو با من ادامه بده ترجیح داده خودشو با این مساله که هر شب نگران منه خوشحال و راضی‌ نگه داره و حس کنه که خوب رابطمون به تنها چیزی که احتیاج داشته نگرانی بود. ببین، حداقل فکر میکردم تو یکی‌ منو خوب بشناسی و هیچوقت لازم نباشه این جمله رو برای تو به زبون بیارم ولی‌ همونطور که گفتم مثل اینکه من تمام این سالها تورو اشتباه شناختم یا اینکه اونقد از هم فاصله گرفتیم و عوض شدیم که دیگه حرف هم رو نمیفهمیم و حتی احساس هم رو هم درک نمی‌کنیم. بذار برات مساله رو باز کنم که من شاید خوشحال باشم از اینکه یکی‌ نگران من هست ولی‌ به شدت تنفر دارم از اینکه یکی‌ فکر کنه تنها کاری که از دستش برای رابطه با من بر میاد اینه که بخواد تو شرایط سخت بهم کمک کنه و کنارم باشه حداقل یادمه بارها مشابه این رو ازت شنیدم، و اینکه بذار خیالتو راحت کنم من زندگیم با ... خوبه و ما کنار هم خوشحال هستیم. حالا اگه رسالتت در مورد زندگی‌ من تموم شد بهتره دیگه نگران من نباشی‌ و به زندگیت با دوستای جدیدت بیشتر رسیدگی کنی‌”
یکی‌ به من بگه چه خاکی به سرم بریزم؟!؟!؟!!؟؟!؟؟!؟!؟!

13 comments:

  1. WoW..!
    میدونی این چیزی که تعریف کردی واسه منم اتفاق افتاده.
    حالا یکی به منم بگه ...
    :(

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. سلام

    حرفای این بنده خدا خیلی پیچیده هست. اینقدر که میشه حدس زد که ازجای تحت فشار هست و قضاوتش مختل شده. زحمت فهمیدن حرفاشو نکشین، مدتی رهاش کنین، و برین با خدایی که به خاطرش بو دوستتون محبت کردین خلوت کنین.

    اگر به خاطر خدا نبوده، حالا میفهمین که باید به خاطر اون دوست میداشتین. وگرنه خودش گفته که حبطت اعمالهم

    ReplyDelete
  4. in linko vase chi vase man ferestadi?
    man khodam az dastet enghadr shakiam ke nemidonam be ki panah bebaram.
    manam kasi hastam ke migi harf hato nemifahmam.
    albate na azon adam haee ke asheghane dostesh dari, vali azona ke khob zajresh midi....
    harfato vase kasi befrest ke fekr koni darket mikonan... shekayato pishe kasi ke az dastet shakie mibari?!

    ReplyDelete
  5. mishe aghalan mikhain heikale adamo abaad konin khodetono moarefi konin aghalan man befahmam ki azam narahate o shaakie o...?!?!?
    taze che eshkal dare bebinin digaran ham bahaton ham dard hastan?! mitonin ye jebheye moshtarak tashkil bedin daste jami biain mano bezanin deleton khonak beshe! be jone mamanam man nemikham kasio azyat konam, nemikham dostaam az dastam narahat bashan

    ReplyDelete
  6. rasty man key goftam digaran harfe mano nemifahman?!?! man daram migam eshkaal az mane va mikham yeki be daadam berese bebinam che khaaki be saram berizam, hamin!

    ReplyDelete
  7. Moteasefane man husho estedade shoma haro nadarm khubam harfatuno nemifahmam.ama be khodam migam inha ke mibini doostam hastan iani doost na vasleie junam ia khanevadam.ina fadam mishan,ashegham mishan,ghorbunam miran,ghahr mikonan,be heikalam safa midan,fohsham midan,mano mikoshan vali che entezari dari ina dosstan faghat doost.Baiad bedunam ke iek doost hamine entezar nadaram mano befahme entezar nadaram mano beshnase.Ki mitune?bashare do pa ro bege mishnasam.To khodetam khodeto nemishenasi.Pas entezar inharo az doost dashte bash.Hamine ke hast na moshkele toe na un.Hata ruzi shaiad bache manham hamin harfaro behem bege ia hamsaram ia madaram.Vali Faghat khube ke man doosteshun daram inam vaseie delame.Bebin mituni?!Iekio mishnasam to ham mishnasish har vaght behesh migam azat delkhoram mige vali man doostet daram.

    ReplyDelete
  8. Vaghti ba yeh mashin tarafi, har lahzeh momkeneh ba yeh peyghameh khatayeh az pish tarif shodeh movajeh beshi. amma dar moredeh adam ha... hameyeh khataa haa dar danesteh hayeh ma tarif shodeh nistan. har lahzeh momkeh neh ba peyghami movajeh beshim keh hatta nemidoonim az koja oomadeh, cheh bereseh beh in keh raheh darmanesho bedoonim. tanha kari keh az dastemoon bar miad ineh keh az "true command" estefadeh konim.

    ReplyDelete
  9. در اطرافم کسی رو سراغ ندارم که به اندازه تو قلب آدم های اطرافش رو شکسته باشه

    ReplyDelete
  10. كسي رو هم من سراغ ندارم كه به اندازه تو خودشو فداي دوستيش كنه.كسيكه با تو رابطه داره بايد بدونه همه چيزت تنده.يادگيريت تنده-تفكرت تنده-اظهارعقيدت تنده-ارتباط برقرار كردنت تنده-رابطه شكستنت تنده-

    ReplyDelete
  11. ba arze salaam ye nokte ro arz mikonam khedmate dostan, va onam ine ke man in post ro bara gele va shekayat naneveshtam balke manzoram in bod ke yeki bege man che khaaki too saram berizam yani chikar konam ke in ravand eslaah beshe...

    ReplyDelete
  12. تا وقتی درک نمی کنی بهشون چی میگذره، بعید بتونی این مشکل رو برطرف کنی. چون حتی اگر راه حل هم بهت ارائه بدن، میگی وقت و انرژی واسه حرف زدن باهاشون رو نداری!!!! حداقل پای درد و دلشون بشین تا درک کنی تو این مدت چی بهشون گذشته، شاید اینطوری به عمق کاری که انجام میدی واقف بشی و محتاط تر عمل کنی. شاید!!! وقتی دوستی صدمه ناخواسته ای به دوستش وارد می کنه، تا زمانی که نتونه صدمه وارده رو برطرف کنه، یا جلوی تکرارش رو بگیره، حداقل می تونه در کنار دوستش باشه و تنهاش نذاره.... توصیه می کنم بری پیش دوستت و بذاری باهات درد و دل کنه تا این یکی به درد بقیه دچار نشده. چون حداقل من که این راه و رفتم میدونم بیان اینکه دیگه دوستت نداره یعنی تازه اول راهه. بعد از یه مدت روح و قلبش چنان داغون میشه که به سختی میشه به حال عادی برگردوند.

    ReplyDelete
  13. man comment e anonymous rajebe TOND boodanet ro ghabool daram ...
    to be hamoon nesbat ke doos dashtanet , refaghatet , azkhod gozashtegit va mohabatet tondo bidarigho hadi nemishnase , doos nadashtanet , kenar gozashtanet , mohabat nakardanet va pas zadanet ham be hamoon andaze tondo talkh mishe...
    va in mitoone atrafyaneto azyat kone...
    oon jomleye ketabe shazde koochooloo ro yadete ? " to nesbat be chizi ke ahlish mikoni MASOOLI "!!!!

    ReplyDelete